Wiele denimowych marek, podczas produkcji odzieży, przykłada dużą wagę do dbania o środowisko. Przedstawiciele marki Lee niejednokrotnie opowiadali o innowacyjnych technologiach, jakich używa producent oraz inicjatywach, mających na celu zmniejszenie zużycia wody i energii oraz produkcji odpadów.
Środowisko, zrównoważony rozwój i transparentność to kluczowe pojęcia w tym roku, jeśli chodzi o marki odzieżowe. Klienci są coraz bardziej świadomi i chętniej wybierają produkty firm, które mają na uwadze dobro środowiska i przyszłych pokoleń. Dlatego też marki coraz chętniej podejmują różnorakie inicjatywy, mające na celu ochronę środowiska oraz coraz głośniej o tym mówią.
Nowa limitowana kolekcja Lee x H&M jest dziełem dwóch zupełnie różnych marek, które łączy ta sama ideologia. Podczas gdy H&M słynie z szerokiej dostępności i wyjątkowo konkurencyjnych cen, Lee stawia na najwyższą jakość wykonania, perfekcyjne dopasowanie swoich projektów i nowoczesne technologie wykorzystywane podczas ich tworzenia. Każdy z producentów dał od siebie to, co ma najlepsze, aby stworzyć zupełnie niepowtarzalne projekty.
Lee x H&M może pochwalić się na przykład pierwszymi jeansami wykonanymi w 100% z bawełny z recyklingu, a także odzieżą jeansową wykonaną nie z bawełny, a z odnawialnych sztucznych włókien. Marka Lee, dokładając swoją cegiełkę to produkcji kolekcji Lee x H&M, zagwarantowała użycie technologii, które pozwalają oszczędzić wodę i energię oraz zminimalizować zużycie środków chemicznych.
Kolekcja specjalna Lee x H&M zachwyca wyborem klasycznych fasonów w nowoczesnym wydaniu. Ponadczasowe jeansy Lee zostały odświeżone przez projektantów szwedzkiej marki, dzięki czemu trafią w gusta nie tylko stałych klientów denimowej marki, ale także młodzieży, kupującej w H&M. Kroje nawiązujące lookiem do kombinezonów roboczych w połączeniu z subtelnymi pastelami tworzą naprawdę niepowtarzalną propozycję dla fanów stylu retro.
Warto zwrócić uwagę, że kooperacja Lee x H&M pozwala producentowi odzieży denimowej na zapoznanie ze swoimi projektami młodszych klientów, którzy być może nigdy wcześniej nie mieli okazji mieć z nimi styczności.